pátek 27. dubna 2012

Pírko


Včerejší nebe nad Prahou mi připomnělo první rok na průmyslovce. Bílé kondenzační stopy letadel se protínaly v blankytně modrých průmětnách, které jsem na papíře nikdy nebyla schopna rozpoznat. Zatímco ve škole pro mě byla deskritptiva postrachem a málem jsem z ní propadla, tahle nebeská geometrie ve mě vyvolává směs romanticko-závistivých pocitů. Závidím těm, kteří v letadle sedí a nejraději bych se hned vypravila někam daleko... A hluboko dole by naopak někdo záviděl mně :)
Z celé té nebeské divočiny jsem se nakonec rozhodla pro úplně jinou fotku - pírko, které se v pondělí časně ráno vznášelo nad východním obzorem, když jsem spěchala na autobus.

1 komentář:

H.T. řekl(a)...

Hi,Alex:
This is the very romantic description of the trail left by the plane.It really looks like a 'feature' in Your photo and You are a very fragile Observer.
For ones-it's so romantic view,for others-only the 'chemtrails',in which they only see the poisonous substance,which contaminates the environment,but those ones believe in all strange theories connected to each plane trace they see:-)I do not belong to such ones.
The 'feature' is really nice-the photo is stunning.It's good to have time to stop for a while and see,what is going on in the sky.I always have time for such observations.
Hugs-Halinka-